&1
Niniejsza polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych w związku z korzystaniem z usług oferowanych przez hotel Dwór Konstancin***.
&2
Właścicielem domeny www.dworkonstancin.pl i administratorem danych osobowych jest Domget Jerzy Karwowski z siedzibą w Warszawie Al.Ujazdowskie 18/9a.
&3
Dane osobowe:
– imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, PESEL, dane karty kredytowej, informacje dot. płatności,
– historię pobytu,
– korespondencję meilową kierowaną do hotelu,
– zapis monitoringu (nietrwały)
– zawarcie umowy zakupu świadczonych przez Dwór Konstancin *** usług,
– kontakt z Gościem w celu wykonania usługi i obsługi zapytań i nieobligatoryjnie(po wyrażeniu zgody pisemnej Gościa):
– w celach marketingowych
– w celach przesyłania informacji handlowych
– w celach badania jakości świadczonych przez nas usług oraz obsługi.
&4
Udostępnianie danych osobowych może nastąpić dla:
– podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa
– agentom za pośrednictwem których Gość rezerwuje pobyt
– podmiotom obsługującym karty kredytowe i debetowe, które umożliwiają dokonywanie płatności, a także weryfikują płatności
– firmom kurierskim, taksówkarskim, eventowym oraz innym firmom dostarczającym usługi dla hotelu i jego Gości (w przypadku zamówienia takiej usługi przez Gościa za pośrednictwem hotelu)
– firmom świadczącym usługi IT i marketingu dla hotelu
– firmie rachunkowej i prawnej obsługującej hotel.
&5
1. Informujemy, również, że mają Państwo prawo do żądania od hotelu Dwór Konstancin*** dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Wolę cofnięcia zgody można wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości.
2. Mogą Państwo kierować skargi na przetwarzanie danych osobowych przez Dwór Konstancin*** do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że wkrótce właściwym organem nadzorczym w tej kwestii może być Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Informujemy również, że Dwór Konstancin *** dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
REGULAMIN HOTELU
Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego Regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych gości.
§1
1.Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie hotelu Dwór Konstancin.
2. Pomieszczenia mieszkalne w Hotelu, zwane pokojami wynajmowane są na doby.
3. Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00 i kończy o godzinie 11:00 dnia następnego. Zatrzymanie pokoju po godzinie 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę i zostanie automatycznie doliczone do rachunku według aktualnego cennika hotelowego.
4. Gość hotelowy posiadający rezerwację może zająć bez dodatkowej opłaty pokój w godzinach od 11:00- 15:00 w dniu, w którym rozpoczyna pobyt, jeśli pokój ten jest przygotowany.
§2
1. Najmując pokój hotelowy gość określa czas swego pobytu w Hotelu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
2. Życzenie przedłużenia pobytu ( poza okres wskazany w dniu przybycia ) gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00.
3. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu ( najmu ), w przypadku braku miejsc.
4. Rozliczenie za pobyt następuje w dniu przyjazdu z góry.
§3
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość proszony jest o zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
§4
1. Na życzenie gościa Hotel świadczy nieodpłatne usługi:
§5
1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 i 852 Kodeksu Cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej zaistnieniu.
3. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych jest ograniczona jeśli przedmioty te nie zostaną złożone do depozytu recepcji.
4. Hotel zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości lub dużych kwot pieniędzy.
§6
1. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął jeszcze okres, za który uregulował należną za pobyt opłatę.
§7
1. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
2. Osoby nie meldowane w hotelu nie mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach od 22:00 do 7:00 dnia następnego.
3. Zachowanie gości korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócić spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie nie przestrzegającej Regulaminu.
4. Hotel jest organizatorem imprez okolicznościowych i zastrzega sobie prawo do zakłócenia ciszy nocnej. Recepcjonista przyjmując rezerwację ma obowiązek poinformować gościa o wszelkich imprezach nocnych organizowanych w hotelu.
§8
1. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokoju hotelowym grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, obowiązujące przepisy prawne oraz dobre samopoczucie własne i innych gości w całym obiekcie obowiązuje ZAKAZ PALENIA. Miejsca do tego wyznaczone są na zewnątrz obiektu, Za nieuszanowanie przepisu każdy gość obciążony będzie kwotą 500 zł za odświeżenie pokoju i jego niezdatność do ponownego wynajęcia.
5.Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył regulamin hotelu.
6. HOTEL NIE PRZYJMUJE ZWIERZĄT.
§9
1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez gościa w pokoju hotelowym będą gromadzone w hotelowym biurze rzeczy znalezionych, prowadzonym przez służbę pięter, przez okres 1 miesiąca. Odesłanie tych przedmiotów będzie mogło być dokonane na wyraźne życzenie gościa za zaliczeniem pocztowym na jego koszt.
Dyrekcja Hotelu
ZASADY DOKONYWANIA REZERWACJI
DOMGET Jerzy Karwowski Al. Ujazdowskie 18/9A 00-478 Warszawa Rachunek: BZ WBK 54 1090 1043 0000 0001 3373 5913
Dyrekcja Hotelu
Zasady składania reklamacji